سوالات متداول کابران:
1- چطور میتوانیم سفارشات خودمان را در مسترمیس ثبت کنیم؟
*شما عزیزان میتوانید با افزودن کالای مد نظر به سبد خرید و مراحل پرداخت سفارش خود را ثبت کنید.
*برای اینکه بتوانید سفارشتان را ثبت کنید باید در سایت مسترمیس ثبت نام کرده باشید ویا درهنگام خرید در صفحه مرتبط با ثبت سفارش این عملیات را انجام دهید.
*برای اینکه بتوانید از مراحل ارسال بسته خود آگاه باشید حتما اطلاعات تماس و آدرس ایمیل خود را صحیح وارد نمایید.
*خواهشمندیم هنگام ثبت سفارش به نکاتی مانند تعداد کالا، رنگ، سایز، آدرس مد نظر،قیمت نهایی و سایر مشخصات اطمینان، حاصل نمایید.
2-آیا میتوانیم بعد ثبت سفارش آن را تغییر دهیم ویا حتی کنسل کنیم؟
*خیر امکان این کار وجود ندارد، اگر احتیاج به این کار بود با واحد پشتیبانی تماس حاصل نمایید.
3-چطورمیتوانیم سفارش خود را پیگیری کنیم؟
*با ورود به حساب کاربری خود و وارد شدن به بخش سفارشات من از وضعیت سفارشتان مطلع خواهید شد.
4-آیا میتوانیم در فروشگاه مسترمیس برای شخص دیگری سفارش ثبت کنیم و سفارش ما تحویل شخص گردد؟
*بله تنها کاری که باید انجام دهید هنگام ثبت سفارش زمانی که به مرحله اطلاعات ارسال رسیدید با انتخاب افزودن آدرس جدید، آدرس و مشخصات گیرنده را ثبت کنید.
*درضمن اگر مبلغ به صورت آنلاین پرداخت شد ؛ گیرنده باید هنگام تحویل مرسوله کارت شناسایی داشته باشد.
5- آیا میتوان بدون ثبت نام در مسترمیس ثبت سفارش انجام داد؟
*خیر؛ شما باید حتما در سایت مسترمیس ثبت نام کرده باشید که البته این کار بسیار راحت میباشد. شما با فشار دادن برروی دکمه ورود و عضویت و ثبت ایمیل خود میتوانید به راحتی ثبت نام کنید.
6- آیا میتوانیم نیمه شب و در روز های تعطیل از سایت مسترمیس خرید کنیم؟
*شما در مسترمیس میتوانید 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز ثبت سفارش انجام دهید.
7-در صورتی که خرید من برای شخص دیگری باشد آیا فاکتور خرید نیز برای شخص تحویل گیرنده ارسال خواهد شد؟
*شما در مرحله اطلاعات ارسال عبارت آیا مایل به همراه این سفارش فاکتور ارسال شود؟ ظاهر میشود که در صورت تمایل گزینه خیر ویا بله را انتخاب میکنید و فاکتور الکترونیکی برای شما و یا شخص گیرنده ارسال خواهد شد.
8- اگر محصولی که سفارش داده ایم زدگی یا آسیب دیدگی داشت ویا سایز آن اندازه نبود باید چکار کنیم؟
*در صفحه هر محصول قسمتی به عنوان راهنمای سایز وجود دارد با کلیک کردن برروی آن میتوانید سایز مدنظر خود را انتخاب کنید .
*و اگر محصول ارسال شده زدگی و یا مشکلی داشت با پیشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
سوالات متداول پرداخت:
1-چگونه باید مبلغ محصول سفارش داده شده را واریز کنم؟
*شما پس از تکمیل توضیحات گزینه ثبت سفارش را انتخاب کرده و با استفاده از درگاه اینترنتی و همه کارت هایی که عضو شبکه شتاب هستند سفارش خودتان را ثبت کنید.
2-از کدام کارت های بانکی برای پرداخت هزینه سفارشات میتوان استفاده کرد؟
*از تمامی کارت هایی که عضو شبکه شتاب باشند.
3-اگر که پرداخت آنلاین ما با موفقیت انجام نشود و مبلغ آن از حساب ما کم بشود،باید چکاری انجام دهیم؟
*گاهی ممکن است هنگام انجام عملیات بانکی و پرداخت مبلغ شبکه بانکی قطع شود. در این حالت پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت را بر طرف کرده و مبلغ به حساب بانکی شما بازمیگردد، در صورتی که بعد از گذشت 72 ساعت مبلغ به حساب بازنگشت به بانک مربوطه تماس حاصل فرمایید و مشکل را برطرف کنید.
4-آیا سایت مسترمیس پرداخت درب منزل هم قبول خواهد کرد؟
*خیر؛ما به دلیل قرار دادن درگاه بانکی و گرفتن نماد های معتبر اینترنتی مانند e نماد تجربه خریدی امن و راحت را برای مشتریان به ارمغان آورده ایم.
5-آیا پرداخت اینترنتی در مسترمیس امن است؟
*چند نکته برای متوجه شدن خرید امن در وبسایت:
*با مشاهده قسمت آدرس در مرورگر وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای http استفاده میشود یعنی باید در ابتدای آدرس وبسایت https وجود اشته باشد.
*قبل از وارد کردن اطلاعات کارت بانکی از قفل طلایی رنگ بالای وب خود مطمئن شوید در صورت نبود قفل طلایی به هیچ وجه اطلاعات خود را وارد ننمایید.
*برای وارد کردن اطلاعات کارت بانکی،حتما از صفحه کلید مجازی استفاده کنید.
سوالات متداول ارسال محصولات:
1- بعد از اینکه سفارشم را ثبت کردم مدت زمانی که بسته به دستم میرسد چقدر است؟
*ما در مسترمیس 3 نوع ارسال داریم اولین و سریع ترین ارسال محصول که مخصوص مشتریان داخل تهران میباشد ارسال با پیک موتوری است که روزی که شما ثبت سفارش انجام میدهید بسته بدست شما خواهد رسید.
*دومین نوع ارسال با پست انجام میشود که به سراسرایران انجام میشود. که شما هروقت سفارشتان را ثبت کنید بین 24 الی 72 ساعت بعد محصول به دست شما خواهد رسید.
2-آیا میتوانم بعد از ثبت سفارش ،خودم به فروشگاه پوشاک مسترمیس مراجعه و محصول را تحویل بگیرم؟
*بله این امکان وجود دارد ؛ شما میتوانید به آدرسی که پایین صفحه اصلی درج شده است مراجعه و محصول را تحویل بگیرید.
3-هزینه ارسال سفارش چقدر میباشد؟
*این مبلغ باتوجه به کالای سفارش داده شده، آدرس تحویل ونوع ارسال متفاوت است که داخل فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان عزیز میرسد.
4-آیا میتوانم سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده را رهگیری کنم؟
*بله شما میتوانید کد 10 یا 20 رقمی مرسوله را به آدرس زیر رهگیری کنید.
http://itemtracking.post.ir/
1 نظر در “شبکه های اجتماعی”