وبلاگ

رنگ های ترند تابستان 1400

رنگ های ترند تابستان 1400

رنگ های ترند تابستان 1400:

سلام و درود خدمت تمامی کاربران-مشتریان و عزیزانی که مسترمیس را همراهی می کنند. ما قصد داریم تا در این مقاله به رنگ های ترند تابستان 1400 بپردازیم. و با هم یاد بگیریم که این رنگ ها را چطور با پوشاک خود ست کنیم. مسرور خوهیم شد تا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

رنگ ها:

پیش از اینکه به سراغ موضوع اصلی این مقاله برویم لازم است چند نکته را راجع به رنگ ها بدانیم. همه ما میدانیم که رنگها، اصلی ترین و مهمترین نکته در صنعت پوشاک هستند. پس بیایید رنگها را با هم مرور کنیم. 3 رنگ اصلی در طبیعت وجود دارد که بقیه رنگ ها از این 3 رنگ تولید می شوند. 1-رنگ قرمز 2- رنگ زرد 3-رنگ آبی. این 3 رنگ زمانی که با هم ترکیب می شوند رنگ های دیگری به وجود می آیند. به طور مثال زمانی که رنگ قرمز و رنگ زرد با هم ترکیب می شود ،رنگ نارنجی تولید می شود. ولی بستگی به میزان مخلوط شدن رنگها با هم را دارد. مثلا اگر رنگ قرمز بیشتر از زرد باشد رنگ تولید شده نارنجی پر رنگ خواهد بود و بر عکس.

ترکیب 2 رنگ آبی و قرمز هم رنگ بنفش را تولید می کند که باز هم بسته به میزان مخلوط شدن 2 رنگ با هم است. مثلا اگر بیشتر قرمز باشد و کمتر آبی، رنگ ارغوانی تولید می شود. و اگر برعکس این باشد رنگ نیلی به وجود می آید. و در آخر اگر 2 رنگ زرد و آبی با هم ترکیب شوند رنگ سبز تولید می شود. که این هم باز بستگی به نکات بالا دارد.

رنگ های ترند تابستان 1400:

رنگ هایی که امسال(1400) به عنوان ترند در فصل تابستان انتخاب شده اند. به این ترتیب است:1- زرد پاستیلی 2-نارنگی رنگ 3-اسطوخودسی 4-ارغوانی 5-فیروزه ای. این 5 رنگ وابسته به فصل گرم انتخاب شده و می تواند شما را بسیار جذاب و خاص نشان دهد. حالا وقت این رسیده تا هر کدام از این 6 رنگ را با هم بررسی کنیم و بگوییم با چه رنگ هایی قابل ست کردن هستند.

1.زرد پاستیلی:

طی این چند سال رنگ های پاستیلی استقبال زیادی داشته اند. که امسال دوباره به رنگ ترند فصل تابستان اضافه شده اند. اما بهترین حالتی که شما می توانید این رنگ را ست کنید به این صورت است: شال و یا روسری خود را رنگ صورتی انتخاب کنید. مانتو-شومیز و یا تیشرت خود را زرد پاستیلی انتخاب کنید. شلوار خود را پارچه ای و رنگ زرد پاستیلی انتخاب کنید. و درنهایت کفش و یا کتانی خود را بنفش انتخاب کنید.

2.نارنگی رنگ:

همان طور که میدانیم این رنگ جزء رنگ های گرم محسوب می شود. و بسیار جذاب و خاص برای فصل تابستان می باشد. شما عزیزان می توانید این رنگ را به این صورت ست کنید. شال و یا روسری خود را  نارنگی رنگ انتخاب کنید. مانتو- شومیز و یا تی شرت خود را سفید انتخاب کنید. شلوارتان رنگ طوسی بر دارید. و در آخر کفش یا کتانی خود را سفید بردارید.

3.رنگ اسطو خودوسی:

این رنگ برخلاف اسم خشنی که دارد رنگ بسیار آرام و لطیفی دارد. اسطو خودوسی در واقع رنگ بنفش نزدیک به سفید است. برای ست کردن این رنگ شما می توانید شال و یا روسری خود را خردلی انتخاب کنید. مانتو-شومیز و یا تی شرت خود را اسطو خودوسی انتخاب نمایید. شلوارتان را هم همان اسطو خودوسی بردارید. و در نهایت کفش یا کتانی خود را رنگ سفید انتخاب کنید.

4.ارغوانی:

شما عزیزان می توانید رنگ ارغوانی را به صورت یک دست ست کنید. یعنی رنگ دیگری به آن اضافه نکنید و به طور یک دست از رنگ ارغوانی استفاده کنید. اگر این مدل ست کردن را دوست ندارید می توانید با رنگ مشکی ست کنید. یعنی شال یا روسری خود را مشکی انتخاب کنید. مانتو-شومیز ویا تی شرت خود را رنگ ارغوانی انتخاب کنید. شلوارتان رنگ مشکی باشد. و در نهایت از کفش یا کتانی ارغوانی استفاده کنید.

5.فیروزه ای:

رنگ فیروزه ای رنگی بسیار خاص و جذاب است و ست کردن آن سخت می باشد. اما مسترمیس در این مقاله یعنی رنگ های ترند تابستان 1400 قصد دارد تا تمام نکات را بیان کند. در نتیجه شما رنگ فیروزه ای را می توانید به دو حالت ست کنید. اولین و ساده ترین راهکار ست کردن به صورت یک دست می باشد. و دومین راه حل، ست کردن آن  با کیف و روسری و کفش است. یعنی کیف و کفش و روسری یا شالتان را یک رنگ انتخاب کنید.(بهتر است رنگ مشکی باشد.) و شلوار و مانتو یا شومیز خود را هم رنگ فیروزه ای انتخاب کنید.

مسترمیس:

ما در این مقاله(رنگ های ترند تابستان 1400) سعی کردیم تا در مورد تمامی ابعاد رنگ های ترند تابستان بپردازیم .و بتوانیم شما را در خرید و پوششی راحتتر چه از جنبه اینترنتی و چه حضوری کمک کنیم.

مسترمیس تمام سعی خود را کرد تا بتواند شما عزیزان را با مراحل یک ست آشنا کند. البته این مقاله بخشی از ست کردن را تشکیل میدهد. موارد دیگری هم هستند که در مقاله های بعدی بیشتر درباره شان میگوییم .اما در همین حد هم شما را برای خاص و جذاب بودن آماده میکند.امیدواریم که با خواندن این مقاله کمکی کرده باشیم برای خریدی راحتتر و شیرین.خشنود خواهیم شد که شما کابران و مشتریان گرامی نظرات،انتقادات و پیشنهادات خود رابرای مسترمیس بفرستید. تا با کمک شما همراهان محصولاتی با کیفیت تر و بهتر را برایتان تهیه کنیم.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *